"שאאא שטיל": הסיפור המרגש מאחורי הביצוע המוזיקלי

    נתי קאליש No Comments on "שאאא שטיל": הסיפור המרגש מאחורי הביצוע המוזיקלי

    פרשיות ספרי התורה נמכרו למתפללי בית הכנסת תמורת… שתיקה בשעת התפילה. מקהלת מלכות, מאיר אדלר, ילד הפלא בנצי קלצקין ומקהלת הילדים 'שבח' הפתיעו בביצוע מוזיקלי לכבוד המאורע

    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מיזם חדש ומרגש שהפציע בקהילת "לב ישראל" שבארה"ב, אותו מוביל רב הקהילה הנגיד רבי מרדכי אלעזר אסטרייכער שליט"א, מרעיש את העולם היהודי.

    לכבוד שמחת נישואי בנו, החל הרב אסטרייכער בכתיבת שני ספרי תורה מהודרים, במעמד מרגש בהשתתפות גדולי הדור שליט"א. כאשר את זכויות פרשיות ספר התורה, 'מכר' הנגיד למתפללי בית המדרש בקנין גמור, כאשר ה'תשלום' על הפרשיות מתבצע באמצעות קבלה גמורה שלא לדבר בעת התפילה וקריאת התורה. היוזמה סחפה את כל מתפללי בית המדרש ותוך ימים ספורים נמכרו כל פרשיות ספרי התורה.

    במעמד המרומם, חתמו המתפללים על שטר הקנין, בהתחייבות לקבל על עצמם שלא לדבר בעת התפילה, ובכך רכשו את זכות הקנין בספר התורה.

    לכבוד המעמד, הפתיעו חברי הצוות המוסיקלי שהופיעו בחתונת בן הנגיד – מאיר אדלר ומקהלת מלכות בניצוחו של פינחס ביכלר, ביצירה חדשה "שאאא שטיל" שמילותיה מבטאות את מעלת ושגב השתיקה בשעת התפילה. הלחן של מאיר אדלר, הביצוע של מקהלת מלכות בניצוחו של פינחס ביכלר וילד הפלא בנצי קלצקין. משתתפת מקהלת הילדים 'שבח' בניצוחו של יוסי גליק בעיבודו המוזיקאלי של יענקי כהן.



    0 תגובות